زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

نیازمند و سرلک در لباس سربازی؟ | درباره نامه پردردسر نظام وظیفه به وزارت ورزش + عکس

  • کد خبر: ۱۸۹۱۰۶
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
نیازمند و سرلک در لباس سربازی؟ | درباره نامه پردردسر نظام وظیفه به وزارت ورزش + عکس
ستاد کل نیرو‌های مسلح با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش، طرح معافیت بازیکنان فوتبال را پایان‌یافته اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، طرح معافیت ۵ساله بازیکنان ملی‌پوش رشته‌های فوتبال، والیبال و بسکتبال که سال۱۳۹۷ به تصویب رسیده بود، تمدید نشد تا موجی از نگرانی در میان بازیکنان ملی‌پوش مشمول به راه بیفتد. براساس این قانون، ملی‌پوشان این سه رشته ورزشی فرصت داشتند که در سطح لیگ برتر تا ۲۸سال و در سطح ملی تا ۳۰سال دارای معافیت از اعزام به خدمت سربازی باشند.


حالا و بعد از گذشت مدت زمان اجرای این طرح، ستاد نیرو‌های مسلح با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش، خواستار توقف این طرح و اجرای آن شده است. بر این اساس بازیکنان ملی‌پوشی که قبلاً از طرح مذکور استفاده می‌کردند، دیگر شامل هیچ تبصره ورزشی برای معافیت از اعزام نیستند و تنها می‌توانند از معافیت‌های قانونی مانند تحصیل در دانشگاه‌ها استفاده کنند.
نامه پردردسر سربازی! + عکس
متن کامل این نامه به شرح ذیل است:
از: معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح
به: سردار رئیس محترم سازمان وظیفه عمومی فراجا
موضوع: توقف طرح تعویق اعزام به خدمت سربازی مشمولان ورزشکار حرفه‌ای رشته‌های فوتبال، بسکتبال و والیبال
سلام علیکم؛ با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد.
با احترام در راستای تدبیر فرمانده کل قوا که در شماره پیروی فوق ابلاغ شده، طرح تعویق اعزام به خدمت مشمولان ورزشکار حرفه‌ای رشته‌های فوتبال، بسکتبال و والیبال در سطح ملی ۳۰سال و لیگ برتر ۲۸ سال تمام، از سال ۱۳۹۷ به صورت آزمایشی اجرا شد. مهلت اجرای طرح فوق به اتمام رسید و ضرورتی برای تمدید آن نبوده و حسب دستور مقرر است طرح فوق از تاریخ ابلاغ متوقف شود؛ لذا خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به حسن اجرای مقررات اقدام لازم معمول و نتیجه را به این معاونت اعلام کنند.

دردسر سرلک و نیازمند

این مسئله شوک بزرگی را به چند ستاره ملی پوش کشورمان وارد خواهد کرد که بدون شک بزرگ‌ترین آن‌ها میلاد سرلک و پیام نیازمند هستند. ستاره‌های پرسپولیس و سپاهان که ابتدای لیگ امسال با اعداد نجومی در تیم‌هایشان ماندگار شدند اگر راه‌حلی برای این مشکل پیدا نکنند احتمالاً در ادامه فصل به تبریز یا ملوان خواهند رفت تا به‌صورت رایگان! به فوتبالشان ادامه دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->